Ode aan jou

Vandaag is het jouw dag,
Éen dag die om jou draait. 
Maar eigenlijk 
zou ieder moment
Bevierd moeten worden 
door de kracht die jij zaait. 

Jij bent de kern van dit gezin,
De basis waarop wij steunen.
De jongens weten goed
Dat jij degene bent, 
waar zij op kunnen leunen. 

Door jou kan ik
Fladderend 
In het leven staan.
Jij zorgt ervoor dat ik 
mijn eigen weg kan gaan.

Piratenschepen of tentenkampen,
Zwaaiend en vliegend door de lucht,
De ruzies die je sust,
En hoe je hun traantjes wegkust.
Zonder morren of gezucht. 

Jij bent 'de alfa' 
zoals je dat zo mooi zegt, 
Maar met mij aan je zij,
Eigenzinnig en wat dominant, 
Is dit een positie waar je dikwijls voor vecht.

Jou hebben we nodig,
Jij brengt me terug met mijn voeten op de grond.
Er past geen betere man aan mijn zij,
Want de beste in de wereld dat ben jij! 





Reacties

Een reactie posten

Populaire posts