Pauze

1,5 jaar was het geleden.
Goh, wat vliegt de tijd. 
Ineens had ik er geen zin meer in.
In het schrijven.
Een bijkomende baan slorpte mijn tijd op.
Beroofde me van de energie.
En zonder het goed en wel te beseffen,
liet ik het bloggen achterwege.
De inspiratie was verdwenen.
Ik heb er wel nog regelmatig aan gedacht:
‘Ik moet toch dringend eens opnieuw beginnen’.
En af en toe kreeg ik de vraag:
‘Hé, hoe gaat het met je blog? Je hebt lang niks meer geschreven.’
Zelfs vorige week nog; na 1,5 jaar!
Het deed me eigenlijk wel wat...
Zou ze echt geïnteresseerd zijn in wat ik schrijf?
Vond ze het leuk om mijn overpeinzingen te lezen?
Ik weet het niet.
Alleszins ben ik er terug mee begonnen. 
Voor mezelf.
En als anderen het fijn vinden om dat te lezen, is dat mooi meegenomen. 
Dat bijbaantje is voorlopig gestopt.
Dus heb ik weer wat tijd.
En goesting.
En ik heb gewoon weer veel te vertellen..
Deze keer zonder pauze van 1,5 jaar.


Reacties

Populaire posts